نمایشگاه گروهی عکس «شرح شیدایی» در موزه عکسخانه شهر



نمایشگاه گروهی عکس «شرح شیدایی» روز سه‌شنبه ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۵ در موزه عکسخانه شهر افتتاح می‌شود.


این نمایشگاه به مناسبت ایام محرم و شهادت سالار شهیدان ابا عبدالله ‌الحسین(ع) برگزار می‌گردد و منتخبی از آثار دومین مسابقه سوگواره عکس عاشورا می‌باشد. ۲۸ قطعه عکس از ۲۱ عکاس معاصر کشور در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است که از زوایای مختلف به مقوله‌ی محرم و عاشورا پرداخته‌اند.


مسابقه سوگواره عکس عاشورا در سال‌های ۱۳۸۱، ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵ توسط موزه عکسخانه شهر برگزار شده است. اعضای هیئت داوران دوره دوم این مسابقه مجتبی آقایی، محمد مهدی رحیمیان، مسعود زنده روح کرمانی، محمد ستاری و محمد غفوری بودند. در دوره دوم مسابقه سوگواره عکس عاشورا تعداد ۵۳۳ نفر شرکت کردند و تعداد ۳۳۰۹ اثر به دبیرخانه مسابقه رسیده بود که از آن تعداد، ۱۰۹ اثر در بخش تک عکس و ۳ مجموعه عکس در مسابقه پذیرفته شده بودند.


عکاس‌هایی که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش در می‌آیند عبارت اند از: امیر علی جوادیان، محمود عبدالحسینی، مهدی سروری، سامان دزیانیان، رضا رمضانپور مفرد، پویان شادپور، سید حسن موسوی، مجتبی کوچکی، حمید سعیدی، محمود علی اکبر، مجید محرابی، محسن روغنی، محمد علی صباغی، پیام برازجانی، مهدی قاسمی،  فریدون کوچکی، سید اسد رجبی، یلدا معیری، مسعود سلیمانی سپهر، نادر داوودی، ناصر عظیمی.


علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تا روز پنج‌شنبه ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۱ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۳:۴۰ و پنج‌شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ به موزه عکسخانه شهر واقع در میدان هفتم تیر، میدان بهارشیراز، بوستان بهارشیراز مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۸۴۸۹۹۳ تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی موزه مراجعه کنند.




نمایشگاه گروهی عکس «شرح شیدایی»
۱۱ مرداد تا ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
ساعات بازدید: روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۳:۴۰، پنج‌شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ (افتتاحیه: سه‌شنبه ۱۱ مرداد، ساعت ۱۵)
نشانی: تهران، میدان هفتم تیر، میدان بهارشیراز، بوستان بهارشیراز، موزه عکسخانه شهر
تلفن: ۸۸۸۴۸۹۹۳
وبسایت:  iranphotomuseum.com



نوشته نمایشگاه گروهی عکس «شرح شیدایی» در موزه عکسخانه شهر اولین بار در سایت عکاسی. پدیدار شد.


منبع خبر : akkasee.com