نمایشگاه آنلاین عکس‌های محمد آقایی در وبسایت کادر گالری

نمایشگاه آنلاین عکس‌های محمد آقایی در وبسایت کادر گالری


نمایشگاه آنلاین عکس‌های محمد آقایی با عنوان «کاوشی دیداری در تهران» از روز بیستم تیر ۱۴۰۱ در وبسایت کادر گالری پذیرای علاقه‌مندان است.


در این نمایشگاه انفرادی منتخبی از عکس‌های پروژه‌ی بلندمدت محمد آقایی درباره‌ی تهران شامل ۲۵ عکس به نمایش در می‌آید.


در معرفی این نمایشگاه آمده است: «تا آن‌جا که به یاد دارم اشتیاق من به دیدن جزئیات پیرامونم همواره با من بوده و تهران، شهر من، مهمترین بستر این کنجکاوی دیداری بوده است.


ورود به عکاسی و توانایی ثبت این فضا امکانی شد تا روح جاری در اجزا و نماهای این شهر بزرگ، به‌ویژه تقابل بافت قدیمی و در حال نابودی آن با شکل جدید بناها را دستمایه ی کار خود قرار دهم.


از آن‌جا که این میل به ثبت و شاید بایگانی این تصاویر در تمام لحظات با من همراه بوده است قاب‌هایم را در خلال پرسه‌های روزمره و با دوربین تلفن همراه ثبت کرده‌ام.


و حالا در آستانه کوچم از کشور، در کنار غم جدایی از خانواده، دوستان و دیگر متعلقات، خداحافظی با تهران و خاطراتی که در آن داشته‌ام مرا اندوهگین می‌کند. در عین حال این جدایی انگیزه‌ای را در من برانگیخته تا ارتباط حسی‌ام را با تهران با نمایش بخشی از عکس‌هایم که در طول سال ‌های اخیر ثبت کرده‌‌ام در معرض دید عموم قرار دهم.»


در بیانیه این نمایشگاه به قلم عکاس آمده است:
«محمد آقایی فیروزآبادی» متولد ۱۳۶۵ تهران و لیسانس کامپیوتر و فوق لیسانس IT است. او عکاسی را از سال ۱۳۹۰ از طریق کلاس‌های آزاد عکاسی شروع کرده و از همان ابتدا علاقمند عکاسی مستند شد.






نوشته نمایشگاه آنلاین عکس‌های محمد آقایی در وبسایت کادر گالری اولین بار در سایت عکاسی. پدیدار شد.


منبع خبر : akkasee.com