جذب اعتبار برای خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی آذربایجان غربی

جذب اعتبار برای خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی آذربایجان غربی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از جذب بیش از ۲هزار میلیارد ریال اعتبار برای خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی این استان خبر داد.

جذب بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی آذربایجان غربیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی که برای پیگیری مصوبات سفر استاندار به شهرستان اشنویه و بررسی مسائل و مشکلات مددجویان این شهرستان با فرماندار اشنویه دیدار کرد، بهبود فرآیند‌های خدمت رسانی بی منت به جامعه هدف را از سیاست‌های اصلی بهزیستی برشمرد. خانم پروین محمدپوری با اشاره به اهتمام جدی برای عملیاتی سازی مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان اشنویه افزود: با استفاده از ظرفیت‌های ملی و استانی نسبت به اجرای کامل این مصوبات برنامه ریزی شده است.

وی با قدردانی از نگاه ویژه استاندار آذربایجان غربی برای رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی، به ویژه تامین اعتبار برای تحت پوشش قرار دادن بیش از ۸ هزار مددجوی پشت نوبت، تصریح کرد: با توجه به حمایت‌های مسئولان ارشد استانی و نیز ریاست سازمان بهزیستی کشور، امید می‌رود تا مشکلات این استان با سرعت بیشتری رفع شود. خانم محمدپوری گفت: در ۹ ماهه امسال ۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع استانداری، بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی برای اشتغالزایی، مستمری، درمان و جهیزیه و سایر مصارف مددجویان جذب شده است.

ترابی فرماندار اشنویه نیز در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی ارائه کرد. گفتنی است؛ مدیر کل بهزیستی استان آذربایجان غربی در ادامه از مرکز مثبت زندگی شهر نالوس و ساختمان جامعه معلولین بازدید کرد.

منبع خبر : iribnews.ir