برنامه نشست‌های ششمین سالانه عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران

برنامه نشست‌های ششمین سالانه عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران


ششمین سالانه عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران با نمایش آثار برگزیده، نشست‌های آنلاین و مصاحبه با برگزیدگان از روز شنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۰ پذیرای علاقه‌مندان است.


در معرفی این رویداد آمده است:


سال گذشته در حالی که رویدادهای دانشگاهی و فرهنگی به‌خاطر شرایط ناشی از ویروس کرونا یکی پس از دیگری در حال تعطیلی یا موکول شدن به سال آینده بودند، سالانه‌‌ی عکس دانشگاه تهران با همراهی دانشجویان و اساتید عکاسی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برای اولین بار به صورت مجازی و در سایت سالانه برگزار شد. امسال نیز به دلیل طولانی شدن شرایط ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها، شرایط تغییر چندانی نکرده است، جز این‌که به شرایط عادت کرده‌ایم و تلاش داشته‌ایم تا کیفیت روند برگزاری را ارتقا دهیم.


امسال دومین سالی است که سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران به شکل مجازی برگزار می‌شود و از این فرصت استفاده شده تا در تیم داوری و سخنرانی نشست‌ها، از تهران تمرکززدایی شود و به سراغ دوستانی برویم که در شهرها و کشورهای دیگر ساکن هستند. لازم به ذکر است که نمایشگاه آثار برگزیده‌ی سالانه‌ی ششم بعد از بازگشایی دانشگاه‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.


در بخش اصلی سالانه‌ی ششم هادی آذری، هلیا دارابی، بهنام صدیقی، نیلوفر معترف و مهران مهاجر داوری آثار را برعهده داشتند. در بخش جنبی سالانه‌ی ششم که ویژه‌ی دانشجویان تمام دانشگاه‌ها بود امید امیدواری، باران عطایی، امیرحسین کردونی، نیلوفر محمودیان، افروز مصلایی‌پور، کیوان نیک‌طبیعت و دلارام وفایی‌نژاد داوری آثار را برعهده داشتند.


امسال نیز افتتاحیه، نمایش آثار، نشست‌ها و اختتامیه در سایت رسمی سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران انجام می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این نشست‌ها کافی است به سایت سالانه به آدرس www.utphotoex.ir مراجعه و روی سربرگ «نشست‌ها» کلیک کنند.


هر نشست در زمان تعیین‌شده در برنامه‌ی نشست‌ها آغاز می‌شود و کافی است علاقه‌مندان روی لینک کلیک کنند تا وارد پلتفرم اسکای‌روم شوند و با کلیک بر روی گزینه‌ی میهمان و وارد کردن نام و نام‌ خانوادگی به‌آسانی وارد نشست‌ها شوند.


افتتاحیه: شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰، ساعت ۱۷ تا ۱۸


جدول نشست‌ها:











نوشته برنامه نشست‌های ششمین سالانه عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران اولین بار در سایت عکاسی. پدیدار شد.


منبع خبر : akkasee.com