اهمیت دفاع و نگهداری از مرز‌ها در ارتقاء امنیت پایدار

اهمیت دفاع و نگهداری از مرز‌ها در ارتقاء امنیت پایدار

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: اهمیت دفاع و نگهداری مرز‌ها از هرگونه تجاوزات و بی‌قانونی‌ها و تلاش در ارتقا امنیت مرز‌ها مورد تأکید است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار احمدعلی گودرزی در نشست با فرماندهان و معاونان فرماندهی مرزبانی استان مازندران، ضمن تسلیت شهادت زهرا (س) به تمامی مرزبانان و دریابانان استان مازندران که با ایثارگری خود نسبت به تامین امنیت مرز‌های این استان کوشش می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: باید بیشتر از گذشته مراقب مرز و رخداد‌های آن باشیم تا ان شاءالله با توجه به پیروزی نظام اسلامی در اغتشاشات اخیر و دشمن شکن در ایران اسلامی و برنامه‌های جدید استکبار جهانی، با ایجاد امنیت در مرز، در عمق نوار مرزی و داخل کشور نیز مشکلی نداشته باشیم.

سردار گودرزی با تاکید نسبت به رفع معایب و نواقص احصاء شده در نظارت ستادی، بیان داشت: در اجرای هرچه بهتر شدن ماموریت‌های محوله کوشا باشند و همواره با ولایت پذیری و شهادت طلبی تمامی تلاش خود را برای امنیت مرز‌های کشور به انجام رسانند.

سردار گودرزی از تمامی تلاش‌ها و زحمات یکایک مرزبانان و دریابانان تمجید و تشکر کرد از آنان خواست با اتکال به پروردگار متعال و همراه با تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز"مدظله العالی"در خصوص اهمیت دفاع و نگهداری مرز‌ها از هرگونه تجاوزات و بی قانونی‌ها و تلاش در ارتقاء امنیت مرزها، همواره بر ایمان، تلاش، کسب علوم مربوطه، همیشه در صحنه بوده تا پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران بر این مرز و بوم همواره سرافراز و سربلند باشد.

منبع خبر : iribnews.ir