افتتاح «کادر گالری» گالری آنلاین دوزبانه تخصصی عکس

افتتاح «کادر گالری» گالری آنلاین دوزبانه تخصصی عکس


«کادر گالری» گالری تخصصی عکاسی که از سال ۱۳۹۹ شروع به تولید و آماده‌سازی کرده، پس از یک سال برنامه‌ریزی با حضور ۲۵ عکاس از شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.


در معرفی این گالری آمده است: «با توجه به نبود آرشیو مناسب از آثار عکاسان به‌ویژه عکاسان معاصر و همچنین کمبود وجـود منابع مورد اطمینان درباره‌ی عکاسـان ایرانی، مهم‌ترین هدف این گالری در ابتدا ایجاد فـضایی حرفه‌ای بـرای معرفی عکاسان، گردآوری و نمایش آثار آنان و سپس فروش این آثار در بازار داخلی و بین‌المللی با تأکید بـر فـروش آثـاری که بیشتر در مجموعه‌ی عکاسی هنری جای می‌گیرند اسـت.


گسترش پـتانسیل‌هـای عکاسی ایران، بـازارهـای نـو و ارتـقاء جـایگاه آن از طـریق تـعامـل بـا گالری‌ها، مـراکز فـرهنگی سـراسـر دنیا، مجموعه‌داران، خریداران شخصی و … از دیگر اهداف این مجموعه است. افـزون بـر این، مجـموعـه «کادر گـالـری» هـمگام بـا مـعرفی حـرفـه‌ای هـنرمـندان و فـروش بین‌المللی آثـار تـلاش دارد تـا در بـخش مجـله عکاسی بـه تـرجـمه و تـولید مـحتوای تخصصی مـورد نیاز عکاسـان و عـلاقـه‌مـندان بپردازد تا از این مسیر سهمی هر چند کوچک در آگاهی‌بخشی در جامعه عکاسی ایران داشته باشد.»


عکاسان ایرانی برای پیوستن به این گالری می‌توانند با مراجعه به سایت cadregallery.com بخش «نحوه همکاری» (How We Work) را مطالعه کرده تا مراحل حضور آن‌ها طی یک مصاحبه تخصصی در گالری مورد بررسی قرار گیرد. پس‌ازآن عکاس می‌تواند در بخش ورود اقدام به ثبت‌نام شخصی نماید.


صفحه اینستاگرام کادر گالری





مجید کورنگ بهشتی. از مجموعه «خاک سیاه»، 1377
مجید کورنگ بهشتی. از مجموعه «خاک سیاه»، ۱۳۷۷





آرش یدالهی. از مجموعه «عروس داماد پیژامه پوش»، 1378
آرش یدالهی. از مجموعه «عروس داماد پیژامه پوش»، ۱۳۷۸





امیر علیمی. از مجموعه «کوری»، 1397
امیر علیمی. از مجموعه «کوری»، ۱۳۹۷





محمد ابراهیم صافی. از مجموعه «روی خط دریا»، 1389
محمد ابراهیم صافی. از مجموعه «روی خط دریا»، ۱۳۸۹






نوشته افتتاح «کادر گالری» گالری آنلاین دوزبانه تخصصی عکس اولین بار در سایت عکاسی. پدیدار شد.


منبع خبر : akkasee.com