سنجش مستمر کیفیت فرایند‌ها در شرکت ملی پست

سنجش مستمر کیفیت فرایند‌ها در شرکت ملی پست

سنجش مستمر کیفیت فرایند‌ها با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات در شرکت ملی پست برگزار می‌شود.

سنجش مستمر کیفیت فرایند‌ها در شرکت ملی پستبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از دفتر ارتباطات‌ و امور بین‌الملل شرکت‌ملی‌پست، دفتر کیفیت و حمایت از مشتری شرکت ملی پست برای بررسی میدانی انطباق فرایندهای اجرایی و عملیاتی در ادارات کل پست استان ها و مناطق پستی براساس دستور العمل ها، نظام نامه ها و روش های اجرایی ابلاغی، دومین چهارشنبه هر ماه را به عنوان چهارشنبه های کیفیت تعیین کرده است.

بنابراین گزارش گروه های کنترلی و ممیزی که متشکل از مدیران، کارشناسان و روسای ادارات ستادی هستند با استقرار در ادارات پست استان‌ها و مناطق پستی نسبت به بررسی روند ارائه خدمات و انطباق آن‌ها با دستورالعمل‌های ابلاغی برابر با آموزش‌های ارائه شده و فهرست انجام دادنی های مصوب اقدام می‌کنند.در نخستین روز اجرای این طرح، دو گروه متشکل از کارشناسان و روسای ادارات ستادی با مشارکت مناطق پستی استان تهران، در استان‌های قم و همدان حاضر و نسبت به بررسی فرایند‌ها اقدام کردند .

منبع خبر : iribnews.ir